torsdag 1. august 2013

Brodert babyteppe









Har lagd noen forskellige babytepper i år. Ville lage et litt annerledes teppe også. Så jeg fikk hjelp av min gode venninde Wenke, til å tegne over fire forskjellige motiver over på lerret, så fikk jeg jeg hjelp i strikkebutikken hvordan jeg skulle legge vatt bak hvert bilde før jeg begynte å brodere, Så tok jeg mine promakertusjer og fargela noen detaljer på bildene, noe som gir en fin effekt. så begynte jobben med å brodere hvert bilde. Da alle fire bildene var klare måtte jeg til Wenke og få hjelp igjen til å få satt sammen bildene i Patwork, noe jeg aldri har gjort før, Det ble ganske fint, Når alle bilder og alt stoff var sydd sammen la vi vatt i mellom også hadde jeg kjøpt fleesstoff med Ole brum og de andre som vi bruke som bakteppe. Så sydde jeg på en rosa båndkant av flees, og håndsydde bakkanten.
Det ble litt av et prosjekt. Tusen takk til Wenke for god hjelp:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar