søndag 29. september 2013

Blikkboksvaser














Blikkbokser kan brukes til mangt, jeg samlet annanasbokser og hermetiske tomatbokser. jeg tok og fjernet all lim og papir. Så malte jeg de med Gesso maling i tre lag.
Jeg brukte samme servietten på lyset og bordet. Så kjøpte jeg noen sagen servietter med de populære kyssebilder av barna, de er så søte. Når jeg hadde overført dissebildene på blikkboksen satte jeg på et rødt bånd til pynt. Lagde også noen store blikkbokser som jeg brukte som brødbokser, og søpplebokser.  Jeg brukte også bilder som Kjersti Holtet har tatt der vi holder hender gående.

2 kommentarer:

  1. Gu' kor flott :D
    Har du brukt decopagelim, sidan bilda e so *rett-på-boksen*?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelige ord.:-) koselig å få tilbakemeldinger. Ja det er decoupagelim jeg har brukt.

      Slett