fredag 13. desember 2013

Bordkort/Bryllup






Eskene fikk jeg av Veronica siden hun hadde så mange etter barnedåpen. Jeg tok en sirkel og stanset hull i alle lokkene, over hullet brukte jeg overhead plastark.
Nedi esken brukte jeg et bilde Kjersti Holtet har tatt av oss, en dag vi var sammen i Vigelandsparken for å bli fotografert, Noe som er oss, Jan med pc. og jeg med håndarbeide i hånden, det var mange som trakk på smilebåndet når disse bildene ble til.
Svanene var noe jeg også brukte i innbydelsen,bordkort og takkekort, det samme er det lille hjerte i sharms,blomsten og sommerfuglen som jeg også har brukt igjennom på alt.
Svanene er en marianne dies som egentelig blir brukt liggenede, men jeg hadde lyst å ha to svaner som liksom fløt over vannet. som også lagde et hjerte seg i mellom.Så jeg fikk lagd noen små papirfester slik at de kunne stå oppreist. Jeg ble godt fornøyd med resultatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar