onsdag 3. april 2013

Lykt til inne og ute bruk







Jeg har sett noen av disse lyktene og hadde lyst å lage et par til hytta for å pynte opp og lage noe privat. Jeg kjøpte meg lykter på Nille da de hadde tilbud på disse. Dette er den første jeg lager, kommer en til litt senere. Så fikk jeg Jan til å ta ut glassene. '
Jeg fant bilder som jeg hadde lyst å ha på lykta mi. Trygve Jans pappa måtte jeg ha, så tok jeg bilde utover Garin mot Garastøl. Så mble det et bilde av Tom og Jan en regnværsdag i fjor da vi skulle grille. Det siste bilde ble takk ved Stakklia hvor det står mange fine busker som gir mange fine motiver. så fikk jeg overført bildene over til lykta og fikk klargjort den for bruk. Noe som ble godt lagt merke til på hytta i påsken. Trygve synes det var ekstra stas:-)

1 kommentar:

  1. Hei Tordis!
    Lest igjennom de fleste innleggene dine og du er kjempeflink!
    Et innlegg som inspirerte meg var når du lagde de inne/ute lyktene dine. Mitt spørsmål er: Hvordan laget du dette? Har gjerne et ønske om å lage dette selv hjemme og har prøvd kjempelenge å finne ut av det. Ser frem til å høre fra deg!
    Med vennlig hilsen
    April Gil Borck
    E-post: april.gil.b@hotmail.com

    SvarSlett