tirsdag 30. oktober 2012

Postkasse til å ha julekort i






Denne bare måtte jeg lage, har sett mange forskjellige av disse. Så fin å ha på bordet eller benken til å ha alle de andre fine julekortene i løpet av jula.
Denne har jeg laget av papir fra Pion det arket som er brukt på bakveggen innvendig og på sidene og bakveggen på utsiden heter Silent Night Angels choir- PD2802
Bilde arket på baksiden og foran er også Silent Night men heter Cut out sheet.Har også brukt innvendig et ark som heter Till Mor Riddarsporre.En trenger to ark av hver for å få nok.
Rosene på toppen har jeg stikket ut fra en dies fra <marianne dies>  båndet er kjøpt hos Søstrene Grene. De to brune hjertene har jeg stanset ut med en hjerte puncher.
Har brukt smal bølgepapp bak bildet fora, der har jeg også lagt litt osteklut. Postkassas ferdige mål er 20cm høy og 16cm bred og 6cm dyp.
Denne var velgig morsom å lage.:) kommer nok helt sikkert til å bli flere av denne.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar