onsdag 6. mars 2013

Bleiemotorsykkel




Denne kom inn i hodet mitt da jeg skulle lage en bleiekake til mitt Grandtantebarn Malene. Min tantejente Hege ville være med på spleise på denne, så hun kjøpte med seg litt klær kluter, og tåteflasker. Jeg har brukt tre pk. med bleier. Litt forskjellige klær. Båndene rundt hjulene er: det innerste er papir som jeg har stanset ut en kant på begge sider av papiret, det andre er bånd  jeg kjøpte på Panduro i Charlottenberg. Tåteflaskene tok jeg av smokken og la en flaske mellom hjulene bak og en under styret foran, for å få mere effetkt kjøpte jeg en lyslenke med noen lyshoder på som jeg la litt inn i hvær flaske, denne er batteridrevet, så jeg putta batteriboken under setet, så lyset kunne tennes når kaken skulle leveres. De to Donalddukkene er kosedyr som Pappa Roar hadde når han var liten gutt. Noe min søster Grethe hadde tatt vare på som minner. jeg festa de med tynne bånd slik at de satt rolig på stetet. Denne ble overlevert av mitt tantebarn Hege og min datter Solveig på sykehuset, Og de fikk veldig mye oppmerksomhet og kommentarer gjennom sykehuset når de kom med denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar