torsdag 21. mars 2013

Påskeegg








 
Jeg lagde to påskeegg til mine to gode venninder som jeg har å gå turer sammen med og som jeg lager kort sammen med. Synes de skulle få en liten oppmerksomhet til påske. (Skal også lage et til som jeg skal ha med opp på fjellet og gi bort som gave.) Først så malte jeg egget med en tube acrylmaling jeg hadde kjøpt på Søstrene Grene (hvit) kan også kjøpes på Euro Pris. Jeg malte to lag for å få det penest. Så kjøpte jeg påskeserviett på Euro pris som jeg rev i kantene brukte blank decoupagelim først la på servietten og la et nytt lag over med decoupagelim. Etterpå satte jeg sammen noen små blomster i en bukett som jeg limte på, lagde to stk blomster med min Sizzix utstikker (igjen.:-)) som jeg limte sammen med den andre buketten med blomster, tilslutt lagde jeg en sløyfe med lilla bånd jeg hadde kjøpt på Søstrene Grene. Rundt kanten brukte jeg grønt bånd jeg hadde kjøpt på Gaver og Glass i Kongsvinger, Så fylte jeg eggene med litt konfekt og to kjærlighetsBlomster maken til de jeg lagde tre av:-)
                                                  Ønsker alle en god påske.:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar