søndag 17. mars 2013

Påsketre m/kjærlighet påpinne






Litt anderledes påsketre, Jeg har sett en slik blomst en gang men hadde lyst å lage noe annet.  Så jeg brukte Sizzix diesen som jeg bruker til å lage blomster i papir til mine kort, hadde lyst å lsge et lite påsketre så da kom jeg opp med denne ideen, Jeg stanset ut i 4 forskjellige farger på papiret, det ene papiret hadde jeg kjøpt på Panduro for et år siden med små påskeharer, så det passet jo veldig fint. svertet alle kanter på blomstene, stanset ut et hull midt i blomsten. trykte så igjenneom kjærlighet på pinne i gjennom tre forskjellige str. på bladene. Så det ble en blomst med krone i midten.
Så kjøpte jeg Oasis satte i en blomsterpotte skar den ned som et tre, kjøpte en pakke i grønt med sisal som jeg tullet rundt kjegla. Og slo et bånd rundt til slutt.
Så begynte jeg å stikkke kjærlighetsbomsten i treet til jeg hadde dekket hele kjglen, ble noen kjærligheter igjen som jeg stakk litt innimellom, Fant noen søte små kyllinger som jeg stakk litt innimellom. Så fant jeg et lilla tynt bånd, og noen pyntenåler som jeg satte små sløyfer innimellom. Så er treet ferdig. Da kan jo barna få ta seg en kjærlighet ( noe som sikkert er spennede når du er liten, eller stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar