onsdag 20. mars 2013

Påskekurv





Denne fant jeg mal på i det siste Ett Trykk. Det er påske og jeg ville lage en kurv, fin påskegave denne gangen er det mor og far som skal få en kurv. Denne er laget av lysegrønt bazill ark, påskehare ark fra Panduro dette kjøpte jeg på salg der i fjor. Brukte min sizzix julestjerneutstanser og lagde to kjærlighetsblomster. Så brukte jeg lilla bånd rundt øverst på kurven etterpå satte jeg på et blondebænd, nederst brukte jeg noe netting jeg kjøpte på Gaver og Glass for en stund siden som jeg klipte smalt og limte som en kant nedentil. Så brukte jeg en marthta stewart puncher som jeg lagde pyntekant på alle panelene rundt kurven. Denne brukte jeg mye tid på å skjære ut alle delene først. Denne kommer jeg nok til å lage flere av. enkel og fin å lage

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar