søndag 16. september 2012

3 nye kort








Da har jeg lagd tre nye kort. Det er morsomt å være på kurs for det at du treffer andre damer som også liker å lage kort, komme med ideer til hverandre, noen av de treffer vi også igjen på nye kurs og det er koselig.Og du glemmer alt annet rundt deg:)
Disse kortene var morsomme og lage, samtidig som de ikke er alt for vanskelige å lage. Husker ikke hva alle arkene heter men det skal jeg finne ut, men noe husker jeg. og hva jeg har brukt.

Kort 1 hjertekort: arkene jeg har brukt her heter: Det lyse arket som er brukt inni og på utsiden heter Vintage summer basic 1921, og det er Maja design.
Den mørke fargen er samme arket men baksiden av det.

Kort 2 Brettekort: arkene jeg har brukt her heter: Det blomstrete på framsiden heter: Vintage summer basic 1933. Det blå småblomstrede arket som er brukt inni og den lille firkanten på yttersiden heter: Vintage summer basic 1935. arkene på baksiden heter Vintage summer basic 1934
Taggene som ligger inni kortet har jeg klipt ut for hånd. og satt bånd på.
underarket på framsiden er et bazil ark som jeg ikke husker hargen på.

Kort 3 trippel lommekort til å legge en liten sjokolade inni .
Arkene jeg her har brukt husker jeg ikke hva heter og det skal jeg finne ut av.
Alle taggene er klipt eller skjært for hånd. den fine blondekanten er en puncher, de to små hjertene på den store taggen er også en puncher.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar