søndag 8. juli 2012

God bedring bok





Denne ideen til bok fikk jeg hos Linda på Drømmehjørnet på Skarnes. Henne er det alltid koselig å komme innom og hun har veldig mye fint til Scrapping og kort.Men hun har også mye annet fint:) absolutt verdt et besøk.
Jeg skjærte et Bazill ark i tre deler brettet de som boksider. Limte de sammen til en passelig tykk bok. Her kan du også lage åpninger øverst og langs siden for å legge tags i.:)
Så skjærer jeg alle sidene i de farger jeg ønsker å bruke, legger de opp på bordet for så å finne ut hva jeg vil ha på de forskjellige sider. Og hvilke sider som ligger mot hverandre. Varierte med pynt alt fra blomster, bilder og 3 D bilder, stempler og plass for å skrive hilsen.
Passer på å lime inn bånd foran og bak slik at jeg kan knyte boken sammen.:)
På denne boken er det jo kjempefint å bruke arkrester som en har liggende:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar