onsdag 11. juli 2012

Posesekk kort




Denne posesekken så jeg hos Bikuben på Strømmen. Måtte bare lage en slik. Denne har jeg lagd til Gaver og Glass slik at de har en modell å vise frem.:) Gaver og Glass på Kongsvinger har det meste innen scrapping og all annen hobby.:) absolutt verd et besøk hvis du ikke har vært der.:)
Denne sekken er lagd av to papirposer fra Panduro. Brunt bendelbånd, Blanke splittbinders, 2 magneter som er brukt for å lukke lokkene på sekken, Tynn smal bølgepapp som jeg festet utstansede bokstaver på. mobiltelefonen og verktøyet er å få kjøpt i poser med flere stk. i. Klokka er klipt ut i fra et ark som heter In time - pocket watch fra Panduro
Papirene jeg har brukt er Bazill mørk blå og bilarkene må jeg finne ut hva heter og hvor kommer fra:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar