torsdag 12. juli 2012

Sjokoladekort 2






Tante Else og Rie er kommet hjem til mor og far noen dager, de bor i København så det er ikke ofte vi sees, så det er alltid koslelig når de kommer. Så jeg måtte ta meg en tur for å hilse på de mens de var her. Og da lagde jeg disse to kortene til de. De ble kjempeglade begge to. Så det var moro at de likte kortene.
Det øverste korter lagde jeg til Else. Papirene jeg brukte er på utsiden Pion Från mitt hjartaII små rosor, innvendig Pion sagan om våren rosa prick. Feltet under bilde på yttersiden er Pion från mitt hjarta  II brevduvor. Rosetten har jeg lagd selv ved bruk av Tim Holtz sin dies. Rosene har jeg lagd selv med en rose dies fra Marianne. Sommerfuglen har jeg lad med en punch fra EK. Bildet er fra Pion.
Det nederste kortet lagde jeg til Rie. Papirene jeg brukte er på utsiden Maja vintage summer Basic 1911, innvendig brukte jeg Pion Sagan om Våren blad, feltet under bilde på yttersiden er Vintage summer basics 1910. Rosene og Rosetten er lagd som over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar