onsdag 26. desember 2012

Boksekort m/gave 2012





Disse lærte jeg av Linda på Drømmehjørnet og disse kommer jeg helt klart til å lage flere ganger. morsomme å lage. åpnet de og tømte ut innholdet. Disse boksene kan også brukes slik de er som jeg gjorde til min samboers onkelgutter små maisbokser som jeg bare satte på snøre og et stempel som sier 24 des, må ikke åpnes før. jeg la ett kinderegg oppi. Disse falt visst i smak.
Lagde disse også til min samboers tre barnebarn og mine gode bonuser:-) men da pyntet jeg boksene med juleark fra Panduro, sløyfer, blomster og stempel. lagde noen enkle til og fra lapp som jeg hengte i snapp åpneren på toppen, inni la jeg pengegaver til de pluss et kinderegg til hver av de.
Lagde to til også men de greide jeg å glemme å ta bilde av, til min niese og min nevøs samboer:-) de fikk med hjerteutstikker puncher inni som de kan bruke når de skal pynte muffins og sjokoladekakene sine.:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar