tirsdag 25. desember 2012

Postkasser 2











To postkasser jeg lagde til jul i år. begge to var gaver. En til min søster og den andre til mor og fars hjemmehjelp.
arkene jeg brukte på den øverste kassa er fra Maja design (ringdans)
Arkene jeg har brukt på den nederste er fra Panduros juleark bok. Bildet foran er et stempeltrykk, jeg har malt selv.
Snøstjernene har jeg brukt en puncher fra Martha stewart, det røde hjertet har jeg tovet og klipt ut. Så har jeg pyntet med blomster og litt annet pynt. De brune hjertene er punchet ut med en hjertepunch. fra Carla Craft,
disse er det viktig å være veldig nøyaktig med skjæring og bretting så de ikke blir skeive. Lønner seg å sette på flere av arkene før en setter kassa sammen.
disse kommer jeg helt klart til å lage flere av. Fine gaver, disse tar du jo bare frem hver jul. Og fyller nye kort oppi, lar en de gamle kortene ligge i kassa husker en jo også hvem en fikk kort av året før. Og hvem en skal sende til året etter.:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar