onsdag 26. desember 2012

Tovede hatter





Jeg hadde lyst å prøve noe annet, så ønsket jeg meg en varm og god lue, så jeg fant noen oppskrifter på tovede hatter, men jeg hadde sett et bilde av en tovet lue som den grønne på bildet, men fant ingen oppskrift hvor mye enn jeg lette. de to lilla har jeg oppskrift på så jeg forandret bare på oppskriften til den ene av de. Så ble den akkurat slik jeg ønsket. har strikket to til i gra toner, den ene ga jeg i julegave til mor den ene lilla ville en datter av min samboer ha. Disse var kjappe og strikke. Måtte tove de to ganger i vaskemaskinen for at de skulle tove seg ordentelig. En hatt ikke mange har maken til i hvertfall.

2 kommentarer:

  1. Hei. Leter etter oppskrift på hatt som du har på bildet øverst. Deler du oppskrift?

    SvarSlett
  2. Oppskriften på den hatten
    Finner du i Tema heftet nr.16 av sandnesgarn. :-)

    SvarSlett