søndag 2. desember 2012

Adventlys oppsats






Da har jeg laget årets adventlys oppsats. Dette var det morsomt å lage.
Aller først teipet jeg silkepapir foran på kopiark. Skrev ut adventsversene fra pc. Kopierte så de over på silkepapiret.så la jeg engle glansbilder på kopimaskinen, kopierte disse over på silkepapir. etterpå tok jeg og klipte ut versene og englene.
Så varmet jeg en skje over lyset som jeg da førte over silkepapiret til jeg hadde festet alle tekstene så englebildene. Så satte jeg på tall jeg hadde kjøpt i hobbybutikken. Satte på et pent lilla bånd nederst på lyset.  Så har jeg fått plukket meg mose som jeg har stånede på terassen i en kasse. dette la jeg på fatet og så pyntet jeg rundt med engler kuler og lilla små sløyfer.
ha en flott adventstid alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar