tirsdag 25. desember 2012

Hus som kort med skuffer.



Min samboer har to onkel gutter som kjøpte hvert sitt hus i høst og da lagde jeg et kort til hver av dem som de fikk til jul med litt annet også,:-) I huset til den av de som har en samboer la jeg i den ene skuffen 4 te lys. i den andre skuffen la jeg to hjertesjokolader som var pakket pent inn i rødt papir. Til den andre av brødrene som er singel la jeg 4 te lys i den øverste skuffen og to bitte små marsipangriser i den nederste skuffen. Som vinduer lagde jeg rammer også klisteret jeg et intreiørbilder inni de. Måtte ha røyk i pipa så da brukte jeg fyllsrtoff som røyk. :-) disse var det litt arbeide med. Men det var bare gøy.:-) lagde en tagg som jeg kunne skrive en liten hilsen på, på enden av huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar